تبلیغات
نشونِ بی نشون - مطالب دی 1394
درباره بادران
یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 12:51 ب.ظ | نوشته ‌شده به دست نشون بی نشون | ( نظرات )

 درباره بادران



شرکت شبکه بادران گستران به شماره ثبت 408926 با نام تجاری شبکه بادران مقدمات کسب مجوز خود از کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای را از سال 1388 آغاز و بعد از طی مراحل قانونی و انجام بررسی های دقیق و اخذ تأییدیه های لازم ، در تاریخ ششم شهریور سال 1390 موفق به دریافت اولین مجوز بازاریابی شبکه ای ایران به شماره 568308-42 از وزارت صنعت ، معدن و تجارت (مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران) گردید .


موضوع فعالیت شرکت با توجه به اهمیت انرژیهای پاک (باد و خورشید) در زندگی روزمره و افزایش روز افزون استفاده از این انرژیها در کل دنیا و گسترش آن در داخل کشور ، فروش شبکه ای کالاهای مرتبط با انرژیهای نو می باشد . بی شک استفاده بی رویه از منابع فسیلی نه تنها باعث از بین رفتن این منابع می شوند بلکه موجب افزایش هزینه های روزمره زندگی ، ایجاد آلودگی های زیست محیطی و بیماریهای صعب العلاج می گردند . حفظ محیط زیست از وظایف همه ما است و همگی موظف هستیم کره زمین را عاری از آلودگی و پاک به نسل های بعدی بسپاریم ، این یک رسالت بزرگ و جهانی است .

 


شکل گیری برند  BUT


 

BUT

 

پس از تاسیس و آغاز به فعالیت شرکت در سال 1388 و اخذ مجوز فعالیت به عنوان اولین شرکت بازاریابی شبکه ای قانونی کشور در شهریور ماه سال 1390 ، موسسین و شورای راهبردی شرکت با نگاهی پیشرو در سال 1391 اقدام به گسترش دامنه فعالیت خود در زمینه مشاوره سلامت ، بهداشت و زیبایی نمودند و با الهام از فلسفه وجودی بادران مبنی بر احترام به پاکی طبیعت ، تعاملی دو جانبه بین انسان و طبیعت را سرلوحه فعالیت و سیاست گذاری های خود قرار دادند .

 

بر اساس اصول پایه ای حاکم بر « شبکه بادران » ما در تلاشی دو سویه با بهره گیری از انرژی های پاک و ارائه محصولات مرتبط ، به تعهد جهانی خود مبنی بر حفظ و نگهداری طبیعت پاک و سالم پایبند بوده و از سوی دیگر با بهره گیری مسئولانه از طبیعت ، محصولاتی سالم و طبیعی را برای تضمین سلامت جامعه فراهم کرده ایم . رابطه دو جانبه انسان و طبیعت این فرصت را برای همه ما فراهم می کند تا با حفظ و نگهداری از محیط زیست ، امکان برخورداری از نعمتها و منافع موجود در طبیعت را برای روح و جسم خود فراهم نمائیم .

 

با این دیدگاه در سال 1391 برند BUT پا به عرصه وجود نهاد تا با تحت پوشش قرار دادن برنامه ها و محصولات پیشنهادی « شبکه بادران » در زمینه های بهداشت ، سلامت ، مراقبتهای تخصصی و عمومی برای کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان و همچنین خدمات مُد و زیبایی ، طبیعت را با زندگی روزمره مشتریان خود پیوند دهد .

 

امروز برند BUT نمادیست برای تجارت جهانی بادران ( Baadraan Universal Trading ) که بر اساس احترام انسان به طبیعت بکر و زیبا شکل گرفته تا به انتظار شما برای دریافت بهترین پیشنهادات طبیعی و تضمین کننده سلامتی ، پاسخ دهد . BUT مجموعه ای کامل از محصولات طبیعی مورد نیاز خانواده را با بهترین کیفیت و موثرترین نتیجه برای پوست ، مو و سلامت شما فراهم نموده و با ارائه مشاوره تخصصی ، بهترین و موثرترین پیشنهاد را به شما ارائه خواهد کرد تا شما از هرگونه سردرگمی و نگرانی در انتخاب آسوده باشید.

 

امروز همه ما در بادران بر این باوریم که برای لمس شادی و خوشبختی لازم است :

 


« امروز کار متفاوتی انجام دهید تا فردا زندگی متفاوتی داشته باشید »


 



طرح پرداخت پورسانت و پاداش به مشاورین
یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 12:50 ب.ظ | نوشته ‌شده به دست نشون بی نشون | ( نظرات )

طرح پرداخت پورسانت و پاداش به مشاورین (تایید شده در مورخ 1394/03/11)


   در شرکتهایی که بر اساس فروش به شیوه بازاریابی شبکه ای شکل گرفته اند یکی از مهمترین فاکتورها طرح درآمدی شرکت است. طرح درآمدی موضوعی است که در کنار ساختار مدیریتی و کیفیت محصولات سه ضلع اصلی مثلث موفقیت شرکت را تشکیل می دهد و زمانی که از موفقیت صحبت می کنیم منظورمان موفقیت همه ارکان شرکت از مدیران و سهام داران شرکت تا شبکه فروش و حتی مصرف کنندگان نهایی محصول است .

به همین دلیل ما در شرکت بادران با آگاهی از اهمیت و حساسیت موضوع طرح درآمدی تلاش کرده ایم تا با بهره گیری از تجارب و استاندارهای جهانی و قوانین موجود در کشورمان ، کاملترین ، منطقی ترین و پرسود ترین طرح درآمدی را به علاقمندان به همکاری با بادران پیشنهاد دهیم و برای دستیابی به این هدف شورای راهبردی شرکت زمان بسیاری را صرف طراحی و تدوین این پلن نمود و با بهره گیری از استاندارهای جهانی این افتخار را دارد که یکی از بهترین طرح های درآمدی بازاریابی شبکه ای موجود در جهان را در اختیار شبکه فروش خود قرار دهد که بالاترین و منطقی ترین سود ممکن را در سطوح مختلف سازمان فروش پرداخت نماید .

بر اساس نظر اکثر کارشناسان بازاریابی شبکه ای طرح درآمدی مطلوب در یک شرکت بازاریابی شبکه ای طرحی است که ترکیب متوازنی از پرداخت پاداش بصورت Front End و Back End ایجاد کرده باشد . اصطلاح Front End را زمانی بکار می برند که از یک طرح در جهت افزایش شبکه فروش استفاده شود و Back End به طرحی که باعث ایجاد درآمد رسوبی در پلن می شود.

چنین طرحی دو هدف دارد :

اول اینکه بخش عمده ای از اعضاء شبکه را که مشغول فروش محصولات هستند و شاید به این کار به عنوان کار پاره وقت نگاه می کنند با پرداخت کارمزد خوب و سریع تامین و پشتیبانی نماید و برای آنها درآمد معقولی را ایجاد کند .

دوم با پرداخت پاداش های تکمیلی به آن بخش از شبکه فروش که با انگیزه و در طی زمان و با آموزش مناسب به سوی راهبری حرکت کرده اند و با تشکیل شبکه فروش و مدیریت این شبکه مدارج بالاتری را کسب نموده اند حمایت کرده و با پرداخت پاداش های مرحله بندی شده برای آنها درآمدی چشمگیر و رسوبی را ایجاد نماید .

بر همین اساس طرح درآمدی بادران طرحی ترکیبی ( Hybrid ) است که بر اساس پرداخت سود خرده فروشی و طرح پلکانی ( Stairs ) شکل گرفته و آغاز می شود و سپس بصورت سطوح عمقی گسترش یافته و در ادامه با رتبه بندی اعضاء شبکه فروش درآمد رسوبی را برای آنها ایجاد نموده و در نهایت راهبران جدی و پر تلاش شرکت را در کل منافع شرکت شریک و سهیم می نماید.

بطور خلاصه طرح درآمدی شرکت بادران مشتمل بر بخش های زیر می باشد :


عنوان طرح پرداخت میزان پرداختی
سود خرده فروشی محصولات ( فروش مستقیم ) 10-20%
پاداش خرده فروشان برتر (پرداخت به حداقل 100 نفر اول) 1%
پاداش جدا شونده (چند سطحی قدیم ) 11%
پاداش باشگاه بادران (در سه استخر پرداختی متفاوت) 13-23%
پاداش راهبردی ( مشارکت در منافع حاصل از کل فروش شرکت ) 0.75-3%
جمع پورسانت پرداختی 58%

توجه : درصد های فوق بر اساس کالاها با ضریب یک می باشد

در طرح درآمدی بادران تلاش شده است  با ارائه پلنی قدرتمند و منطقی ، بالاترین کارمزد ممکن در سطوح مختلف شبکه فروش پرداخت شود تا هر نماینده با توجه به نوع و میزان فعالیت و زحمت خود در شبکه فروش درآمدی متناسب با فعالیت و جایگاه خود کسب نماید و در عین حال با تدابیری که در طرح درآمدی اندیشیده شده است تلاش کرده ایم درآمد افراد متناسب با میزان تلاش و فعالیت آنها در نظر گرفته شود تا امکان سوء استفاده افرادی که بدون مسئولیت پذیری و تعهد به شبکه فروش خود قصد استفاده از نتیجه تلاش و زحمت سایر افراد را دارند محدود گردد .


                 Change Your Act , Change Your Life                     

امروز کار متفاوتی انجام دهید تا فردا زندگی متفاوتی داشته باشید


برای کسب اطلاعات بیشتر از شما دعوت می کنیم

در جلسه معرفی فرصت تجاری بادران (FB)

مهمان ما باشید .

می خواهم به بادران ملحق شوم

برای مطالعه مشروح طرح درآمدی اینجا کلیک کنید



بازاریابی شبکه ای چیست؟
یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 12:48 ب.ظ | نوشته ‌شده به دست نشون بی نشون | ( نظرات )

بازاریابی شبکه ای چیست ؟

MLM مخفف بازاریابی چند سطحی می باشد كه بعضی مواقع بازاریابی شبكه ای نیز نامیده می شود. همانطوری كه از نام آن پیداست چند لایه متعدد از افراد، بازاریابی یك محصول برای رساندن آن به مصرف كننده بر عهده دارند. یك نماینده فروش ( که گاها  توزیع كننده ،‌ عضو ،‌ وابسته ، مشاور و یا شریك نیز نامیده می شود ) علاوه بر جذب مشتریان ،‌ آموزش نیروهای تازه وارد را در جهت جذب مشتریان به عهده دارد.

بازاریابی شبکه ای در واقع هدف همه شركتهاست(هم شركتهای دارای بازاریابی شبکه ای و هم شركتهای فاقد آن). اگر شما شنیدید كه یك شركت با سابقه اعلام كرد " در صورت معرفی یكی از دوستانتان به ما، در خرید بعدی از تخفیف برخوردار شوید" این همان بازاریابی چند سطحی است . انجمن های سلامتی ،‌آژانس املاك، شركتهای ارتباط تلفنی و صنایع بسیار دیگری از این روش استفاده می كنند. مشاغل تخصصی ( پزشكان ، دندانپزشكان ، حسابداران ) مرگ و زندگیشان به مشتریانی بستگی دارد كه آنها را به دیگران معرفی می كنند. تمام این مشاغل بسادگی تلاش می كنند تا مشتریان کنونی شان تبلیغ و بازاریابی محصولات و خدمات آنها را برای مشتریان بالقوه انجام دهند.

شركت های سنتی

در شركت فاقد سیستم بازاریابی شبکه ای ، مدیر و نمایندگان فروش بوسیله شركت استخدام می شوند. این نوع شركت برای استخدام نمایندگان فروش به دلیل كمبود منابع مالی كه شركت باید بعنوان حقوق پرداخت كند و همچنین تعداد افرادی كه مدیر فروش قادر به بكارگیری و پوشش دادن آنهاست دارای محدودیت می باشد. زمانی كه مدیر فروش بدلیل افزایش حجم کارها قادر به اداره امور نباشد ، شركت مجبور به استخدام مدیر دیگری در كنار مدیر قبلی و یا ارتقاء یكی از نمایندگان فروش به مدیر می شود. این حالت بازاریابی "چند عرضی " گفته می شود ، چونكه شركت در مقایسه با حالت چند سطحی تنها بطور افقی توسعه پیدا می كند در حالی كه در بازاریابی شبکه ای سازمان بصورت عمودی رشد می كند.

شركت بازاریابی شبکه ای

یك شركت MLM ابتدا با ثبت نام فردی كه قادر به جذب مشتریان و نمایندگان فروش باشد كار را آغاز می كند. اما هر یك از نمایندگان حق این انتخاب را دارند تا خود را به یك مدیر تبدیل کنند، شخصی كه خود توانایی جذب نماینده فروش را دارا باشد.

یك شركت MLM کمیسیون پرداخت می نماید و نه حقوق ثابت، بنابراین در این روش شركت محدودیتی برای جذب مدیر و نماینده فروش ندارد. این حالت بدلیل گسترش سریع شمار نمایندگان فروش آموزش دیده برای شركت بسیار سودمند است . این مورد همچنین برای نمایندگان فروش سودمند است به این دلیل كه درآمدشان محدود به میزان فروش خودشان نیست بلكه آنها همچنین از حجم فروش سایر نمایندگان درصد فروش دریافت می كنند.

در واقع  MLM یكی از پنج روشی است كه شركتها برای فروش و توزیع محصول یا خدماتشان به مشتریان استفاده می کنند . تمامی شركتها ( چه شركت های MLM و چه شركت های سنتی ) در یك خصوصیت با یكدیگر مشترك هستند؛ آنها محصول یا خدماتی را ارائه می دهند كه باعث بهبود زندگی مصرف كننده می شود. مادامی كه یك شركت دارای یك چنین محصول یا خدمتی باشد نیازمند این هستند كه آنرا بطور گسترده معرفی كنند. آنها این عمل را بوسیله توزیع آن انجام می دهند. توزیع یك محصول عبارت است از یافتن و رساندن محصول بدست مشتریان. بطور كلی پنج روش عمده برای توزیع یك محصول یا خدمات وجود دارد:

1- فروشگاه در معرض دید 2- پست مستقیم 3- بازاریابی تلفنی 4- اینترنت 5- بازاریابی شبکه ای

هر یك از پنج روش فوق می تواند از تكنیكهای روش دیگر برای یافتن مشتریان استفاده كند. بدین معنی كه روش خرده فروشی فقط محدود به مراجعان حضوری نیست.خرده فروشی همچنین می تواند در رادیو ،‌تلویزیون ،‌ روزنامه ها ،‌مجلات و نامه رسانان ( كارت پستال ،‌ تراكت و غیره) نگاه ها را به سوی مغازه جلب نماید.این می تواند منجربه افزایش مراجعه حضوری افراد به مغازه شما بشود.

بطور مشابه یك توزیع كننده در یك شركت بازاریابی شبکه ای می تواند از چند یا همه چهار روش ذكر شده در بالا مشتری پیدا كند ، درست به همان اندازه كه از طریق دوستان و آشنایان مشتری جذب مینماید. البته مالك یك خرده فروشی می تواند به دوستان و آشنایانش در مورد مغازه اش توضیح دهد.

پس بازاریابی شبکه ای چیست؟مهمترین موضوع برای درك این است كه توزیع هر محصولی به معنی شناساندن محصول است. بازاریابی شبکه ای و سایر روشهای عمده توزیع یك محصول حقیقتاً روشهایی هستند كه برای شناساندن محصول بكار می روند.

 MLMیک روش اساسی و بنیادی است

اساساً روش بازاریابی شبکه ای یك روش خارق العاده است. منظور از واژه اساسی و بنیادی این است كه اگر شما همه این توضیح و تفسیرها را كنار بزنید و تنها به آن از جنبه مفهومی نگاه كنید، خواهید دید كه این ناب ترین شیوه برای معرفی محصول به مصرف كننده است و همچنین ناب ترین شیوه برای پرداخت پاداش . اینجا به دلایل آن اشاره می كنیم:

1- در مفهوم اساسی آن یك شخص تجربه یك محصول یا خدمت ارزشمند را با دیگری به اشتراك می گذارد( نه به این دلیل كه آنها سود می برند، بلكه به این دلیل كه محصول ارزشش را دارد) . " من ازش خوشم اومده ،‌ممكنه تو هم دوستش داشته باشی".و این درست و خالصانه است.

2- شخص ایده یك خرید را با دیگری به اشتراك می گذارد. تاریخچه كسب و كار از همین جا آغاز شده است : من كسب و كار مورد علاقه ام را پیدا كرده ام ، شاید تو هم دوست داشته باشی با من در آن شریك باشی." این هم درست و خالصانه است.

3- شخصی كه تجارتی را با دیگری به اشتراك می گذارد تنها هنگامی سود خواهد برد كه افرادی كه با او تجارت را شریك می شوند نیز سود ببرند و این فراتر از وظیفه است،‌كه هم درست و هم خالصانه است.

این سه دلیل مفاهیم اساسی و بنیادی بازاریابی چند سطحی هستند و كاملاً روشن و واضح می باشند.

چنانچه شما به هسته اصلی بازاریابی سنتی برسید خواهید دید كه یك شخص آگهی را می نویسد و 98 درصد افرادی كه آن را می بینند به آن توجهی نمی كنند. ( یك بازاریاب عالی تنها 10 درصد پاسخ دریافت می كند ، كه متوسط آن 2 درصد است.)

اگر نگاهی به اطراف بیاندازیید خواهید دید كه در روش بازاریابی سنتی چه تلاشهایی برای معرفی محصول به مشتری انجام می شود و خواهید دید كه چه منابع و فعالیتهایی كه تلف می شوند. حال آیا می توانید تصور كنید شهری را كه در آن اثری از تبلیغات نیست چقدر تمیز خواهد بود؟ تصور كنید تعداد درختانی كه به نام تبلیغات مصرف می شوند و موادی كه بعنوان زباله در زمین رها می شوند.

منبع : سامانه اطلاع رسانی فروش مستقیم - وزارت صنعت ، معدن و تجارت ( mlmbook.ir)

این روشی است که ما در بادران برگزیده ایم و امیدواریم با همراهی شما ضمن برقراری شراکتی پرسود و دو جانبه ، دست در دست هم فرصت خدمت به جامعه در زمینه های اشتغال ، کارآفرینی ، سلامت و حفظ محیط زیست را نیز فراهم نمائیم .


                           Change Your Act

Change Your Life                  

امروز کار متفاوتی انجام دهید تا فردا زندگی متفاوتی داشته باشید



برچسب‌ها: بادران گستران ,

 
صفحات
نویسندگان
دیگر موارد
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :